Наказ відділу фінансів від 01.09.2024 року № 17-п "Про затвердження Інструкції з підготовки бюджетних запитів на 2025 рік"
УРАЇНА
КАРОЛІНО-БУГАЗЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВІДДІЛ ФІНАНСІВ
НАКАЗ
01 вересня 2024 р. с. Кароліно-Бугаз №17-п
Про затвердження Інструкції з підготовки бюджетних запитів на 2025 рік
На виконання статті 75 Бюджетного кодексу України та відповідно до наказу МФУ від 17.07.2015 № 648 «Про затвердження типових форм бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів»
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію з підготовки бюджетних запитів на 2025 рік, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність наказ Відділу фінансів Кароліно-Бугазької сільської ради від 18.08.2023 р. №13-п «Про затвердження Інструкції з підготовки бюджетних запитів».
3. Головним спеціалістам за напрямком видатки довести цей наказ до головних розпорядників коштів місцевого бюджету Кароліно-Бугазької сільської територіальної громади та розмістити на сайті Кароліно-Бугазької сільської територіальної громади https://karolino-bugazka-gromada.gov.ua.
4. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.
Начальник відділу Лариса ЛИСЬОНОК
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Відділу фінансів
від 01 вересня 2024 р. № 17-п
ІНСТРУКЦІЯ
з підготовки бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів Кароліно-Бугазької сільської територіальної громади
- Загальні положення
1.1. Ця Інструкція розроблена відповідно до статей 34 та 75 Бюджетного кодексу України, листа Міністерства фінансів України від 30 серпня 2024 року №05110-08-6/25333 щодо особливостей складання проектів місцевих бюджетів на 2025 рік і визначає підходи до розрахунку та розподілу граничних показників видатків проекту бюджету Кароліно-Бугазької сільської територіальної громади на 2025 рік, на плановий бюджетний період (далі - проект бюджету) та на наступні за плановим два бюджетні періоди (далі - прогноз бюджету), встановлює порядки складання, розгляду та аналізу бюджетних запитів.
1.2. Головний розпорядник бюджетних коштів (далі - головний розпорядник) організовує та забезпечує підготовку бюджетного запиту і подає його у визначені терміни та порядку до Відділу фінансів Кароліно-Бугазької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області (далі – Відділ фінансів) в паперовому та електронному вигляді.
1.3. Бюджетний запит складається з використанням Інформаційно-програмного комплексу «Місцевий бюджет» (далі «ІПК») за такими формами:
Бюджетний запит на 20__ - 20__ роки, Форма БЗ-1 (загальна) (далі - Форма БЗ-1) (додаток 1);
Бюджетний запит на 20__ - 20__ роки, Форма БЗ-2 (індивідуальна) (далі - Форма БЗ-2) (додаток 2).
Форми БЗ-1 та БЗ-2 є обов’язковими для заповнення і подання.
1.4. Головний розпорядник, який реалізує бюджетні програми за місцевими видатками, складає і подає до Відділу фінансів бюджетний запит окремо за відповідним кодом відомчої класифікації видатків та кредитування бюджету.
1.5. Бюджетні запити подаються до Відділу фінансів, в послідуючому в електронній та паперовій формі.
Бюджетний запит в електронній формі подається через «ІПК». Засоби кваліфікованого електронного підпису або кваліфікованої електронної печатки застосовуються для кожної із форм бюджетного запиту окремо.
1.6. Бюджетний запит складається на плановий та наступні за плановим два бюджетних періоди з урахуванням організаційних, фінансових (у тому числі граничних обсягів видатків та надання кредитів загального фонду сільського/селищного/міського бюджету на плановий бюджетний період (далі – граничні обсяги) та індикативних прогнозних показників обсягів видатків або надання кредитів загального фонду сільського бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди (далі - індикативні прогнозні показники)) та інших обмежень, які можуть доводитися Відділом фінансів до головних розпорядників.
1.7. Усі вартісні показники у формах наводяться у гривні з округленням до цілої (без копійок).
Бюджетний запит містить показники загального фонду місцевого бюджету (далі - загальний фонд) та спеціального фонду місцевого бюджету (далі - спеціальний фонд).
1.8. Граничний обсяг та індикативні прогнозні показники доводяться Відділом фінансів до головного розпорядника загальними сумами за роками.
1.9. Головний розпорядник здійснює розподіл граничного обсягу та індикативних прогнозних показників за бюджетними програмами з урахуванням пріоритетів, визначених програмними (стратегічними) документами економічного і соціального розвитку, та планів своєї діяльності на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.
1.10. Показники доходів, фінансування, видатків, повернення та надання кредитів за попередній та поточний бюджетні періоди мають відповідати кодам класифікації доходів бюджету, класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов’язання, економічної класифікації видатків бюджету та класифікації кредитування бюджету з урахуванням змін, внесених до відповідної бюджетної класифікації.
1.11. З метою співставлення показників за бюджетними програмами у разі змін у структурі бюджетних програм головного розпорядника звітні показники за попередній бюджетний період та показники поточного бюджетного періоду приводяться у відповідність до програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, що формується у бюджетних запитах на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.
У разі якщо бюджетна програма не передбачається на плановий бюджетний період:
- показники поточного бюджетного періоду зазначаються окремим рядком;
- показники за бюджетною програмою попереднього бюджетного періоду приводяться у відповідність до програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів поточного бюджетного періоду, а у разі якщо бюджетна програма у поточному бюджетному періоді не передбачена - зазначаються окремим рядком.
1.12. Для заповнення форм бюджетного запиту використовуються:
- дані річного звіту за попередній бюджетний період, з урахуванням капітальних видатків (далі - звіт за попередній бюджетний період) - для зазначення показників за попередній бюджетний період;
- показники, затверджені розписом сільського бюджету на поточний бюджетний період (з урахуванням внесених змін) та до кошторисів в частині власних надходжень бюджетних установ станом на 01.10.20__р., (визначений Відділом фінансів у супроводжуючому листі (далі – розпис на поточний бюджетний період);
- показники видатків та/або надання кредитів, розраховані відповідно до положень розділу ІІ цієї Інструкції, - для зазначення показників на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.
1.13. Головні розпорядники забезпечують своєчасність, достовірність та зміст поданих до Відділу фінансів бюджетних запитів, які мають містити всю інформацію, необхідну для аналізу показників проекту сільського бюджету та прогнозу сільського бюджету.
1.14. У разі якщо головний розпорядник у межах доведених Відділом фінансів граничного обсягу та індикативних прогнозних показників пропонує зменшити порівняно з поточним бюджетним періодом видатки та/або надання кредитів загального фонду сільського бюджету за одними бюджетними програмами та збільшити за іншими, такі пропозиції мають бути обґрунтовані в частині необхідності такого перерозподілу та можливості реалізації головним розпорядником відповідних бюджетних програм у запропонованих ним обсягах.
1.15. Відділ фінансів здійснює аналіз отриманих від головних розпорядників бюджетних запитів на предмет відповідності меті діяльності (місії) головного розпорядника та пріоритетам, визначеним програмними (стратегічними) документами економічного і соціального розвитку, ефективності використання бюджетних коштів, дотримання доведених обмежень та вимог цієї Інструкції.
1.16. На основі інформації про результати аналізу начальник Відділу фінансів відповідно до норм, передбачених пунктом 5 статті 75 Бюджетного кодексу України, приймає рішення про включення бюджетного запиту до проекту сільського бюджету.
1.17. У разі подання головним розпорядником бюджетного запиту, складеного з порушенням вимог цієї Інструкції, Відділ фінансів може повернути такий бюджетний запит головному розпоряднику для приведення його у відповідність до зазначених вимог.
1.18. У разі порушення бюджетного законодавства, зокрема включення недостовірних даних до бюджетних запитів, порушення встановлених термінів подання бюджетних запитів або їх неподання (стаття 116 Бюджетного кодексу України), до учасників бюджетного процесу можуть застосовуватися заходи впливу відповідно до статті 117 Бюджетного кодексу України.
II. Розрахунок видатків та надання кредитів на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди
2.1. Головний розпорядник забезпечує розподіл граничного обсягу та індикативних прогнозних показників за бюджетними програмами та здійснює розрахунок обсягів видатків та надання кредитів, дотримуючись принципів, на яких ґрунтується бюджетна система (ефективності та результативності, справедливості і неупередженості), а також таких принципів:
- пріоритетності, який передбачає спрямування видатків або надання кредитів за бюджетною програмою із урахуванням цілей та завдань, визначених програмними (стратегічними) документами, та реальних можливостей бюджету;
- жорсткої економії бюджетних коштів, який передбачає вжиття заходів для планомірної мінімізації витрат усіх видів ресурсів з одночасним забезпеченням належного виконання завдань бюджетної програми;
- обґрунтованості витрат «від першої гривні», який передбачає детальні розрахунки в межах коду економічної класифікації видатків або класифікації кредитування з урахуванням кількісних та вартісних факторів, що впливають на обсяг видатків та надання кредитів у плановому та наступних за плановим двох бюджетних періодах.
До кількісних факторів належать штатна чисельність працівників, чисельність інвалідів, кількість бюджетних установ, обладнання тощо.
До вартісних факторів належать індекси споживчих цін та цін виробників, ціни (тарифи) на товари (роботи, послуги), розмір прожиткового мінімуму та рівень його забезпечення, розміри мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки тощо.
2.2. Розрахунок обсягів видатків та надання кредитів на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди здійснюються з урахуванням, зокрема:
- нормативно-правових актів, що регулюють діяльність головного розпорядника у відповідній галузі (сфері діяльності), у тому числі надання послуг, гарантованих державою, та інших послуг, що надаються фізичним та юридичним особам;
- зобов’язань, передбачених договорами (контрактами);
- норм і нормативів;
- періодичності виконання окремих бюджетних програм, а також окремих заходів, що здійснюються в межах бюджетних програм;
- результатів оцінки ефективності бюджетних програм, проведеної з урахуванням методичних рекомендацій щодо здійснення оцінки ефективності бюджетних програм, встановлених Мінфіном, та висновків за результатами контрольних заходів, проведених органами, уповноваженими на здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства;
- необхідності зменшення заборгованості попередніх бюджетних періодів та недопущення утворення заборгованості за зобов’язаннями у плановому та наступних за плановим двох бюджетних періодах;
- цін і тарифів поточного року на відповідні товари (роботи, послуги), закупівлю яких передбачається здійснювати у межах бюджетної програми.
2.3. Розрахунок обсягів видатків та надання кредитів на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди здійснюється за кожною бюджетною програмою як за загальним, так і за спеціальним фондами у розрізі кодів економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету.
Обсяг видатків або надання кредитів за бюджетною програмою визначається як сума коштів за кодами економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету.
2.4. Обсяг надання кредитів на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди визначається на підставі нормативно-правових актів, якими передбачено надання таких кредитів, з урахуванням положень договорів (контрактів), включаючи договори про позики від міжнародних фінансових організацій, договори між головним розпорядником та позичальником тощо, та необхідності повного завершення розпочатих позичальником робіт (здійснення виплат), що передбачені такими угодами (договорами).
2.5. Головні розпорядники бюджетних коштів забезпечують включення до бюджетних запитів показників за бюджетними програмами, які забезпечують протягом декількох років виконання інвестиційних проектів, у разі їх схвалення або відбору у встановленому законодавством порядку та на підставі розрахунків обсягу витрат і вигод щодо реалізації таких інвестиційних проектів та обсягів довгострокових зобов'язань за енергосервісом на відповідні бюджетні періоди.
2.6. Обсяг капітальних видатків визначається, враховуючи запланований обсяг робіт згідно з проектно-кошторисною документацією, ступінь будівельної готовності об’єктів, кількість наявного обладнання та предметів довгострокового користування та ступінь їх фізичного і морального зношення. Фактори, що можуть враховуватися при визначенні обсягу капітальних видатків, головним розпорядником визначаються самостійно з урахуванням галузевих особливостей. Вартість товарів (робіт, послуг) має забезпечувати раціональне та економне використання бюджетних коштів.
2.7. За результатами розрахунків сума видатків та/або надання кредитів загального фонду за усіма бюджетними програмами на відповідний бюджетний період порівнюється із граничним обсягом та індикативними прогнозними показниками. У разі якщо розрахований обсяг видатків та/або надання кредитів загального фонду перевищує граничний обсяг та індикативні прогнозні показники, додаткові видатки та/або надання кредитів (сума перевищення) включаються у Форму 202__-3 за умови, що такі видатки нормативно-правовими актами визначені пріоритетними.
2.8. Обсяг видатків та/або надання кредитів спеціального фонду визначається головним розпорядником самостійно відповідно до нормативно-правових актів, які передбачають утворення і використання спеціального фонду.
2.9. Розрахунок надходжень спеціального фонду здійснюється відповідно до положень пункту 17 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228. Розрахунок надходжень спеціального фонду на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди здійснюється з урахуванням фактичних надходжень у попередньому та поточному бюджетних періодах.
III. Порядок заповнення Форми БЗ-1
3.1. Форма БЗ-1 призначена для наведення інформації реалізацію якої забезпечує головний розпорядник, за рахунок коштів загального та спеціального фондів у межах граничних показників.
3.2. У Форму БЗ-1 включаються розподіл видатків та надання кредитів за бюджетними програмами.
Інформація у Формі БЗ-1 наводиться з урахуванням положень та показників, визначених на відповідні бюджетні періоди.
3.3. У пункті 1 Форми БЗ-1 зазначаються код відомчої класифікації видатків та кредитування бюджету та найменування головного розпорядника.
3.4. У пункті 2 Форми БЗ-1 має у повній мірі характеризувати діяльність головного розпорядника, охоплювати всі галузі, у яких він забезпечує реалізацію політики Кароліно-Бугазької сільської ради, висвітлювати найбільш суспільно значущі результати його діяльності та враховувати відповідні показники діяльності відповідних виконавців, робота яких організовується та координується відповідним головним розпорядником за рахунок коштів загального і спеціального фондів разом:
у графі 2 - фактичні за результатами попереднього бюджетного періоду;
у графі 3 - планові на поточний бюджетний період;
у графах 4-6 - планові на середньостроковий період.
3.5. У пункті 3 Форми БЗ-1 наводиться інформація щодо видатків та надання кредитів за усіма бюджетними програмами, що виконувалися у попередньому бюджетному періоді, виконуються у поточному бюджетному періоді і плануються на середньостроковий період.
У підпункті 3.1 зазначаються показники видатків / надання кредитів за відповідальними виконавцями бюджетних програм та бюджетними програмами:
у графі 1 - номер цілі державної політики відповідно до пункту 2 цієї Форми;
у графах 2, 3 - код та найменування бюджетної програми;
у графі 4 - касові видатки / надання кредитів відповідно до звіту за попередній бюджетний період;
у графі 5 - видатки / надання кредитів за бюджетними програмами відповідно до плану на поточний бюджетний період;
у графах 6-8 - видатки / надання кредитів за бюджетними програмами на середньостроковий період (розподіл головним розпорядником граничних показників за бюджетними програмами).
У разі зміни назви бюджетної програми за відповідним кодом програмної класифікації видатків та кредитування бюджету наводиться назва у редакції, що передбачається на середньостроковий період.
У підпункті 3.2 наводяться пояснення щодо запропонованих головним розпорядником основних змін у структурі видатків та надання кредитів за бюджетними програмами на плановий бюджетний період порівняно із поточним та попереднім бюджетними періодами та інформація щодо впливу цих змін на досягнення цілей державної політики.
ІV. Порядок заповнення Форми БЗ-2
4.1. Форма БЗ-2 призначена для наведення детальної інформації про характеристики бюджетних програм, що пропонуються до виконання у середньостроковому періоді.
Форма БЗ-2 заповнюється за кожною бюджетною програмою окремо.
Інформація, що наводиться у Формі БЗ-2, має узгоджуватися з інформацією, наведеною у Формі БЗ-1.
4.2. Інформація у Формі БЗ-2 призначена для наведення детальної інформації з обґрунтуваннями щодо показників, передбачених за кожною бюджетною програмою та підпрограмою за програмною класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів. Характеристики бюджетної програми, що наводяться у Формі БЗ-2, повинні мати зв’язок з цілями державної політики та показниками їх досягнення, наведеними у пункті 2 Форми БЗ-1.
Мета, завдання бюджетної програми, напрями використання бюджетних коштів визначаються відповідно до Правил складання паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 29 грудня 2002 року № 1098 (із змінами та доповненнями).
Результативні показники бюджетних програм визначаються відповідно до Загальних вимог до визначення результативних показників бюджетних програм, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 10 грудня 2010 року № 1536 (із змінами та доповненнями).
4.3. У пункті 1 Форми БЗ-2 зазначається найменування відповідального виконавця бюджетної програми.
У пункті 2 Форми БЗ-2 зазначаються код та найменування бюджетної програми, код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету. За однією бюджетною програмою передбачаються або видатки, або надання кредитів, про що ставиться відповідна позначка.
4.4. У пункті 3 Форми БЗ-2 зазначаються ціль/цілі державної політики, на досягнення якої спрямована бюджетна програма, мета та завдання бюджетної програми:
у підпункті 3.1 - ціль/цілі державної політики, на досягнення якої спрямована бюджетна програма;
у підпункті 3.2 - мета бюджетної програми;
у підпункті 3.3 - завдання бюджетної програми.
4.5. У пункті 4 Форми БЗ-2 зазначаються усі надходження місцевого бюджету для виконання бюджетної програми.
У пункті 4.1 цієї Форми зазначаються обсяги надходжень загального і спеціального фондів, а також обсяги за видами надходжень спеціального фонду:
у графі 3 - відповідно до звіту за попередній бюджетний період;
у графі 4 - відповідно до плану на поточний бюджетний період;
у графах 5-7 - доведені Мінфіном на середньостроковий період та/або розраховані відповідно до положень цього пункту та пункту 1 розділу III цієї Інструкції.
Доходи та фінансування спеціального фонду наводяться за класифікацією доходів бюджету та класифікацією фінансування бюджету за типом боргового зобов’язання, повернення кредитів до спеціального фонду - за програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету у розрізі кодів класифікації кредитування бюджету (2501, 2502).
Під час заповнення пункту 4 Форми БЗ-2 в частині власних надходжень бюджетних установ головний розпорядник керується частиною четвертою статті 13 Бюджетного кодексу України. Власні надходження бюджетних установ визначаються головним розпорядником за наявності підстави, про яку обов’язково робиться посилання під час заповнення підпункту 4.2 цієї Форми.
Повернення кредитів до бюджету відображаються зі знаком «-».
Якщо за бюджетною програмою надходження за спеціальним фондом плануються на середньостроковий період, про це ставиться відповідна позначка у підпункті 4.2 і наводяться:
нормативно-правові акти з посиланням на конкретні статті (пункти), якими надано повноваження на отримання надходжень спеціального фонду;
основні підходи до розрахунку власних надходжень бюджетних установ, інших надходжень спеціального фонду на середньостроковий період;
пояснення щодо зміни показників на плановий бюджетний період порівняно з відповідними показниками на поточний та попередній бюджетні періоди.
4.6. У пункті 5 Форми БЗ-2 зазначаються видатки / надання кредитів у розрізі економічної класифікації видатків бюджету (2110, 2120, 2210, 2220, 2230, 2240, 2250, 2260, 2270, 2281, 2282, 2400, 2610, 2620, 2630, 2700, 2800, 3110, 3120, 3130, 3140, 3150, 3160, 3210, 3220, 3230, 3240, 9000) / класифікації кредитування бюджету (2501, 2502).
у графі 3 - касові видатки / надання кредитів відповідно до звіту за попередній бюджетний період;
у графі 4 - видатки / надання кредитів відповідно до плану на поточний бюджетний період;
у графах 5-7 - розраховані видатки / надання кредитів на середньостроковий період.
У підпункті 5.2 цієї Форми наводяться пояснення щодо основних змін, що пропонуються у структурі видатків / наданих кредитів за кодами економічної класифікації видатків / класифікації кредитування бюджету на плановий бюджетний період порівняно з поточним та попереднім бюджетними періодами, та впливу цих змін на результативні показники бюджетної програми, досягнення мети, виконання завдань бюджетної програми.
4.7. У пункті 6 Форми БЗ-2 зазначаються видатки / надання кредитів за напрямами використання бюджетних коштів та пояснення щодо їх змін.
у графі 3 - касові видатки / надання кредитів, визначені з урахуванням звіту за попередній бюджетний період;
у графі 4 - видатки / надання кредитів відповідно до плану на поточний бюджетний період;
у графах 5-7 - розраховані видатки / надання кредитів на середньостроковий період.
пояснення щодо основних змін, що пропонуються у структурі видатків / наданих кредитів за напрямами використання бюджетних коштів на плановий бюджетний період порівняно з поточним та попереднім бюджетними періодами, та впливу цих змін на результативні показники бюджетної програми, досягнення мети, виконання завдань бюджетної програми;
інформація про потребу у розробленні для реалізації бюджетної програми порядку використання коштів місцевого бюджету або внесенні змін до раніше затвердженого.
4.8. У пункті 7 Форми БЗ-2 наводяться результативні показники бюджетної програми, досягнені та яких планується досягти за рахунок коштів загального і спеціального фондів разом, за відповідними групами.
У підпункті 7.1 цієї Форми результативні показники:
у графі 4 - фактичні за попередній бюджетний період;
у графі 5 - планові на поточний бюджетний період. Для бюджетних програм, за якими складаються паспорти,- затверджені паспортом бюджетної програми на поточний рік;
у графах 6-8 - планові на середньостроковий період.
У підпункті 7.2 наводяться пояснення щодо динаміки основних результативних показників та досягнення мети, виконання завдань бюджетної програми у середньостроковому періоді.
4.9. У разі якщо для виконання бюджетної програми залучаються працівники бюджетних установ, про це ставиться відповідна позначка у пункті 8 Форми БЗ-2 і наводиться інформація про їх чисельність у розрізі категорій працівників:
у графах 3, 5, 7, 8 - затверджена чисельність працівників;
у графах 4, 6 - чисельність працівників, фактично зайнятих у попередньому бюджетному періоді;
у графах 9-14 - чисельність працівників на середньостроковий період.
Затверджена чисельність працівників та фактично зайнятих працівників наводиться за загальним і спеціальним фондами окремо. У разі якщо згідно з чинним законодавством працівники, що отримують основну заробітну плату за рахунок загального фонду, отримують додаткову заробітну плату зі спеціального фонду або працюють за сумісництвом в підрозділі, що утримується за рахунок коштів спеціального фонду, чисельність таких працівників враховується і за загальним, і за спеціальним фондами, а також додатково зазначається в рядку «з них працівники, оплата праці яких здійснюється також із загального фонду» у графах 5, 6, 8, 10, 12, 14.
Показники чисельності працівників повинні узгоджуватися з відповідними показниками видатків у пункті 5 Форми БЗ-2.
4.10. Якщо у межах бюджетної програми виконуються місцеві цільові програми, про це ставиться відповідна позначка у пункті 9 Форми БЗ-2 і наводиться відповідна інформація.
у графах 1, 2 - код та назва бюджетної програми;
у графі 3 - касові видатки / надання кредитів на виконання бюджетних цільових програм, визначені з урахуванням даних звіту за попередній бюджетний період;
у графі 4 - видатки / надання кредитів на виконання бюджетних цільових програм, визначені з урахуванням плану на поточний бюджетний період;
у графах 5-7 - розраховані видатки / надання кредитів на виконання бюджетних цільових програм на середньостроковий період.
У підпункті 9.2 цієї Форми наводяться нормативно-правові акти, які є підставами для реалізації бюджетних цільових програм, а також обґрунтування обсягів видатків / надання кредитів на їх виконання.
4.11. Якщо бюджетна програма належить до сфери діяльності, щодо якої протягом трьох років, що передують поточному бюджетному періоду, було прийнято рішення про проведення огляду витрат місцевого бюджету, про це ставиться позначка у пункті 10 Форми БЗ-2 і наводиться відповідна інформація.
У підпункті 10.1 зазначається дата прийняття, номер, назва акта Кабінету Міністрів України про проведення огляду.
У підпункті 10.2 зазначається дата рішення Кабінету Міністрів України, прийнятого за результатами огляду.
У підпункті 10.3 наводиться інформація про врахування результатів огляду під час формування цього бюджетного запиту, зокрема щодо перегляду цілей державної політики та показників їх досягнення на середньостроковий період, зміни підходів до реалізації бюджетної програми, в тому числі до розрахунку видатків / надання кредитів та їх обсягів, покращення якості надання публічних послуг тощо.
4.12. У пункті 11 Форми БЗ-2 надається перелік нормативно-правових актів (закони України, укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України), на підставі яких головний розпорядник пропонує бюджетну програму до виконання у середньостроковому періоді (з посиланням на конкретні статті (пункти) нормативно-правового акта).
До переліку включаються виключно ті нормативно-правові акти, якими визначено, що заходи, які пропонуються в рамках бюджетної програми, здійснюються за рахунок коштів місцевого, або державного бюджету.
4.13. Інформація, наведена у Формі БЗ-2, є основою для формування паспорта бюджетної програми.
Начальник відділу Лариса ЛИСЬОНОК
Прикріплені файли: