Кароліно-Бугазька територіальна громада

Одеська область, Білгород-Дністровський район

20.04.2023 14:29

Опубліковано результати опитування провайдерів психологічної та правової допомоги

644122717c6be__ogimage.gif

 

Щодня росте потреба в психологічній і правовій допомозі, а які ж потреби і виклики у тих, хто таку допомогу надає?
 
????Читайте у публікації «Психологічна і правова допомога онлайн упродовж першого року після повномасштабного вторгнення РФ в Україну. Короткий огляд потреб надавачів провайдерів психологічної та правової допомоги. Частина 1.» / Рибак В. — Київ: ГО «Вектор прав людини», 2023. — 36 с. — https://hrvector.org/zviti/23-03-15-1
 
Вектор прав людини / Human Rights Vector NGO на початку цього року провела опитування провайдерів психологічної і правової допомоги. 36 онлайнових ліній та ініціатив з державного (44% опитаних) та недержавного (56%) секторів відповіли на запитання та поділились своїм досвідом. Ще більше відгукнулись на наші листи і поширили анонси, запрошення. Ми також поділились у відповідях своїм баченням і напрацюваннями.
 
Більшість провайдерів (56%), що взяли участь в опитуванні, організовані як реакція на повномасштабне вторгнення РФ на територію України та створені після 24 лютого 2022 року.
 
Більшість опитаних провайдерів, спеціалізуються на психологічній допомозі — 42%, правову допомогу надають – 25%, комплексну – психологічну і правову надають — 28%.
 
Насамперед увага ліній та ініціатив допомоги зосереджена на внутрішньо переміщених особах (64%), а також загалом на допомозі людям, які постраждали від війни в Україні без певної деталізації (64%). Відповідаючи на запитання про те, кому надається допомога, респонденти(-ки) могли обрати один або декілька зі запропонованих варіантів, а також вказати свій.
 
На відкрите запитання про те, що для роботи команд провайдерів допомоги в умовах воєнного стану є найбільшим викликом, вони відповіли, що це: відключення світла, професійне вигорання, забезпечення інформування про совою діяльність і залучення цільової аудиторії. 
 
На відкрите запитання в межах опитування «Якої допомоги потребує ваша команда (якщо потребує) для роботи лінії допомоги / гарячої лінії?» більшість респондентів(-ок) відповіли, що для них зараз дуже потрібна допомога у поширення інформації про діяльність для залучення клієнтів(-ок), проведенні навчань для команди за темами, у яких вони працюють, технічному забезпеченні і фінансуванні.
 
Більше інформації у звіті  ???? https://hrvector.org/zviti/23-03-15-1
 

????????Щиро дякуємо усім, хто взяв участь та робить важливу справу!
 

????А зовсім скоро опублікування наступної частини дослідження.
 
 
Публікацію підготовлено ГО «Вектор прав людини» в межах проєкту «Психологічна та правова допомога задля реагування та пом’якшення наслідків війни в Україні», що отримує підтримку від Форуму громадянського суспільства Східного партнерства для членів і фінансується Європейським 
Союзом у межахпідтримки громадянського суспільства в регіоні. 
У межах схеми регрантів Форум громадянського суспільства Східного партнерства (ФГС Східного партнерства) підтримує проєкти своїх членів, які сприяють досягненню місії та цілей Форуму.
Гранти доступні для ОГС із країн Східного партнерства та ЄС. Ключові сфери підтримки — демократія та права людини, економічна інтеграція, навколишнє середовище та енергетика, контакти між людьми, соціальна та трудова політика.