Кароліно-Бугазька територіальна громада

Одеська область, Білгород-Дністровський район

23.12.2024 10:48

ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЕЛЕКТРОННОЇ ДЕМОКРАТІЇ У ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ РАЙОНУ

ab8ec71f-b15d-437f-b74a-b13adb9f6095.jpg

З метою досягнення європейських стандартів якості електронних державних послуг, підвищення прозорості та відкритості влади для громадян, громадських організацій і бізнесу, стимулювання технологічних інновацій та підвищення конкурентоспроможності регіону, підвищення участі громадськості в роботі державних органів та в органах місцевого самоврядування (далі – ОМС), повідомляємо наступне.

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути усним або письмовим (у тому числі в електронній формі). Електронне звернення (далі – е-звернення) надсилається через Інтернет, засобами електронного зв’язку або через офіційний вебсайт органу влади. В е-зверненні, окрім прізвища, ім’я, по батькові, місця проживання громадянина, суті порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги, також має бути зазначена електронна пошта, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні е-звернення не вимагається.

Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про звернення громадян», особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, ОМС є електронна петиція (далі – епетиція). За ст. 231 згаданого Закону громадяни можуть подавати е-петиції до органів державної влади та ОМС через офіційні вебсайти органів, яким вони адресовані, або через вебсайти громадських об’єднань, які здійснюють збір підписів на підтримку електронних петицій. На офіційному вебсайті органів державної влади та ОМС має бути створена спеціальна форма для подання та підтримки е-петицій.

Відповідно до п. 2 Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 № 996 (далі — Порядок), консультації з громадськістю сприяють залученню громадян до управління державними справами, забезпеченню доступу до інформації, прозорості та підвищенню якості рішень, враховуючи громадську думку та створюючи умови для участі у розробці проектів рішень.

Згідно з п. 11 Порядку консультації з громадськістю проводяться у формі публічного громадського обговорення, електронних консультацій з громадськістю (безпосередні форми) (далі – е-консультації) та вивчення громадської думки (опосередкована форма).

З метою забезпечення прав мешканців територіальних громад та впровадження інструментів електронної демократії на офіційному сайті громади є доступні розділи «Електронні консультації», «Електронні петиції» та «Електронна черга».